Besikting av Nadine

Besiktigade Nadine ida.
Började me att jag va i stalllet 08:07 och börja borsta och satte på skydden och sånt. Sen lasta vi Nadine & Laura. Båda gick på som ingenting ((:
Sen när vi kom dit va Nadine super stressad och vi sällde henne och Laura i gäst boxarna, tillslut börja Nadine lugna sig. Sen vare dax förbesiktningen, Laura fick typ spel och bara sprang och gnäga efter Nadine, så Nadine blev super stissi! Så tillslut fick vi ge henne lugnade. Sen blev hon lite lugnare iaf (; Hon markera på hf & vb. Så vi ska besiktiga om henne om fjortondar, så jag får nt hem henne på fredaa :(
MenMen ;d Nu håller alla tummarna för att Nadine går igenom om två veckor! !!
Sötan min (L)
Sen hade jag prov -.-' Hata prov :D:D
// Hannah (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0