ChaCha :D

HejjHejj :D
Skola såklart idag :P Börja dagen med No xd Gick ganska bra på läxförhöret, bara tre fel (:
Sen spanska. Fy fan! :D Usch, nä, Spanska tkr jag nt om :p Fast d va faktiskt ett av d ämnen jag fick bäst omdömme i xd
Sen 35 minuter, jag och Becca flumma som fan x'D HAHAHAHAHAHAHA xD
Vi e bäst ! :D Sen klassövningar, hahahhahah, asså, Philip ^^ Så konstig e han ^^
Sen hem, käka tbx te skolan. Trä'ffa Amanda & Louise :P Max igga mig :(((( Så dum e han :@
Hihhihihihihihih :*** Sen Hk då (: JAG FICK SLUTA 35 MINUTER TIDIGARE (L) Sen prata jag lite me  småfolket (y)
Men nu ska jag hem till Emma för vi ska baka cupcakes (yy) <3 :P
HAHAHAHAHA, DOM KAN MAMMA INTE ÄTA :D Hehehheheheh :P
Asså, d måste va ngt fel på mig :p
Aja, imon ska jag provrida en hezt också :D
ctuio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0