Hägnat in typ 2 km, Pust!

Shit :oo Idag va man hos Kim(faster) vid 9:00 och trött som man va såg man knappt framför sig.. Så gick jag och Agnes(kusin) Och satte i fem miljoner stolpar xd Hela hagen e typ 2 km xD Men d blr skönt för hästiasrna sen <3 Guh så Doris hade trivits bra där... Usch, jag saknar henne så mke ;'(
Iaf, sen tog vi rast i en timme och åt korvbröd (för mig dåe, d andra åt jue som vanligt)
Sen vare dags för undertrå'n (; OMG! Hahaha, trårullarna trassla hela tin och d va 7:kt jobbit iaf x'D
Vi jobba iaf med allt i 9 timmar ;oooo 7:kt duktigt, 7:kt jobbit, men imon ska vi sätta upp övertrån :D
Sen har vi två till hagar vi ska fixa till x'D Men d ska verkligen bl kul sen när stallet e klart :D
Och ni skulle sett boxarna, så 7:kt fiina <33 Bara hästarna kmr så blir d perfekt ! :D
Men nu ska jag typ tröka, så hejjdåå ^^
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0