Hebbe (L)

Hejj, Nu har jag vart hos Hebbe söt (L)(L)
Busungen (L) Hoppa lite i skogen xD Min sits var jue verkligen super då, jag visste nt att han skulle hoppa så jag bah: WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Hebbe STANNNA! x'D De kom nämligen två träd rakt framför oss, och Hebbe har en tendens att Alltid klämma in mina ben x'D
Så vare ngr som åkte på Linbanan upp i skogen :P Så va vi liiiiiiiiiiiiite nyfikna så vi skyllde på att hästarna skulle se hur d gick till när man åkte linbana :P
Hahaha, Regina bah; Hejj Tjejjer ! :)
Och så  d tre killar i 13-14 års åldern x''''''''D Jag fick bita mi i tungan för att inte skrtta xd
Hebbe e jue en riktig buffel, så han putta jue in mig i en taggbuske, jag bah; Ajj, Hebbe! :(
Hihihihihihihihi :**
Men d va super mysigt i skogen, kändes verkligen som sommar (L)(L)(L)(L)
// Hannah :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin blogg :) Är det din häst/ponny på headern? :)

2010-04-07 @ 23:12:57
URL: http://puissance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0