(L)

HEEJ(L)

Dagen: Idag så har jag först varit i skolan såklart ;) På eftermiddan va vi på konstmuseet me skolan. efter skolan gick jag på stan en snabbis me två tjejer från klassen. Sen så åkte jag hem och träffade mamma och så åkte vi ner på stan,

Köpte på stan:

*ett svart linne, 199 kr, Gina tricot

* Gant stumpor (nk) , 149, Nk på gant delen (1 par för 149)

Sen så åt jag och mamma glass och sen så åkte jag till min dans och träffade de finiga personerna där ;) Våran danslärare körde så hårt me oss så jag trodde jag skulle svimma på vägen hem :S
Men nu e jag hemma igen ;)  Vi ska äta pizza nu, fetto som jag e HAHAH ;)


PÅ LÖRDAG FYLLER JAG 14 !!!!!!!!!! <3



KrAmAr LiSa JoSeFiN wIlMa ÖbErG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0