Myys i std (L)

HejjHopp :D
Myys i std idag (L)
Börja  dagen me att stressa sen visa d sig att jag gått te bussen en TIMME för tidigt ... Ibland e man smidig (hhhhhhhhhhhhhh'
Sen vänta jag på bussen då (a' Sen kom den, och på bussen va Joanna, Elin & Hanna :D <3
Jag och Elin flumma som alltid på bussen, medans d andra typ sov :P Hehhe, sen va vi framme i std, och gick för att möta upp Saga på stationen :D<3 Sen gick vi runt och flumma i std ;D
Sen mötte vi Felicia & hennes kompisar som jag nt vet vad dom heter ^^
Sen stack jag och Elin iväg och leta efetr Joanna & Saga & Hanna som vi tappade bort, men vi "råkade" fastna vid godiset, + att d stod ett par snygga killar där x'D Vi bah, ehm, vi vill nt gå härifrån (aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'
Men så stack vi och fika :D<3
Mums (L)
Så snacka vi lite om lägret i sommar, som jag antaglien hänger me på, Om jag har ny hezt (a'
Sen gick vi på marknade och träffa Camilla :D:D
Sen gick vi te molekyrvärkstan (a' Vi e så tuffa (hhhhhhhhhhhhhhhhhhh'
Sen åkte Joanna & Saga te gbg :( Sen vare hem för oss andra busungar också (a'
Så cykla jag hem i ösregnet :(
Hihih <3
Men puss på er sötaste (L)
// Hannah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0