Nadine, kläder & skolan^^

Hejj, börjar att skriva om skolan:
Skola: Börja dagen me Massage, skönt som alltid! :d
Sen ngt på biblan, sen Syslöjd. Lunch, älska Ipren tabletter (L) hihihihhi :**
Ah, sista lektionen va fan bäst x'D Vickan fick helt plötsligt skrattanfall & samma sak hände me Philip. Shit va man skratta, men vet ni? Rikard, kasta ett sudd i mitt huvud, TVÅ ggr tillomed ;oooooooooooooooooooooooooooo
Kläder:
Har fått ngr önskemål om att jag ska lägga ut bilder på kläderna jag köpte, så här kmr dom ;d
Tunika
Klänning
Shorts
Kjol
Så fick jag e super söööt klänning av Sussane också (((:
Och så en till t-shirt, men ah, den e i tvätten, så palla nt ta kort på den liksom ^^
Nadine:
Va hos Nadine igår jue (: Nu kmr bilder som jag fick ett önskemål om((:
Sötan (L)
Puss (L)
(L)
Finingen (L)
Favvis bilderna (:<3 Pappa har fotat :D Och en video ((:
Jag har haft Nadine i två veckor & hon följer redan efter mig :'o :''''D
Tvka gjorde hon i början, men hon kom (L) Och hon kmr direckt när man kmr till hagen (L)
// Hannah (:

Kommentarer
Postat av: Olivia haha

jag kasta andra gången ^^ ;)

2010-04-27 @ 20:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0