Om min älskade häst, My Choice <3

Lyssna medans ni läser ? :)

En häst gav mig sitt hjärta, och jag grät av lycka... :')

Första gången jag verkligen fatta att du älskade mig lika mke som jag älskade dig, Grät jag. Inte av sorgsenhet, utan av lycka. Det gick nt en dag utan att jag såg ditt vackra huvud, och dina ögon som lyste som solen när du såg mig. Hur du kom i fullgalopp fram till mig så fort du såg mig. Du gjorde mig lycklig, och det som du gav mig, kan ingen ersätta (L) Du var verkligen min drömhäst, även hur många ggr mamma & pappa velat sälja har jag totalvägrat!
Du var och är, den enda för mig!
FGJVem hade världens finaste häst ? :') 
Doris var den som verkligen fick mig att orka med allt skit. En häst är en väldigt bra lyssnare & man kan verkligen lita på dom ! Utan dig går jag vilse i mitt eget psyke! Saknaden efter dig e så stor, elr nt stor, enorm!
Ni har ingen aning om hur mobbad jag har blivit för att just jag hade häst, då var du den enda som ställde upp för mig <3 Och du lät mig stå och gråta i din man hur mke som helst! Du var och förblir min älsklig <3
xfjsdDu var fantastisk (L)
Allt jag vill är att du ska komma tillbaka te mig! Jag mår så jävla dåligt, och det är sant, efter din död! Jag hann bara ha dig i ett år & 93 dagar. Du betyder mest i hela världen! Jag saknar dig, älskling!
Och du har blivit kallad så mke hemska saker, utan att folk änns träffat dig! Du var en problemhäst, okejj, men ser d ut som om JAG bryr mig? Alla andra tyckte du var hemsk, utan att enns se in i ditt inre först! Den fantstiska hästen som fanns där inne var otrolig! Och utan på var hon fantastisk! <3
kytd Älskling (L)
Doris, jag vet att du älskade mig, annars hade du aldrig låtit mig göra alla d sakerna jag gjorde med dig!
Jag minns när vi lekte tsm i paddocken :') Du sprang lös som alltid, och vi bara sprang runt och busa <3 Jag kunde bara hoppa upp på din rygg utan utrustning och du bar mig ändå så snällt (L) Visst var jag när på att flyga av flera ggr, du var jue ganska skumpig (a) Men du var MIN häst (L) Och jag var DIN människa (L) Det kan ingen ta ifrån oss. Jag gav dig mtt hjärta från första stund, och du gav bort ditt till mig från första stund (L) Fast det fattade jag inte rikigt då...
utyjtBäbisen (L)
Jag älskar dig så himla mke Älskling <3 Varje dag tsm med dig betydde så jävla mke (L) Du var min andra halva (L)  Bästa vän, ajg älskar dig föralltid (L) Du var " One of a kind" <3<3 Bästa hästen min (L)
RWATE <3

Doris, elr My Choice som hon egentligen hette, dog jue av Förgiftning då :( Vi vet inte av vad, och det upptäcktes försent för att kunna räddas... För det går jue otroligt snabbt av sånt här. Efter att vi upptäckt att hon var sjuk, dog hon på 20 timmar..Vila i frid min älskling (LLLLLL)
Vi ses snart (L)
Nu fick ni lite om mig och min häst (L) Hon blev bara 11 år, 11 månader & åtta dagar :(
1/1-1998 - 8/11-2009 <3
17/8-2008 - 8/11-2009 <3 Den bästa tiden i mitt liv (L)(L)

// Hannah :)

Kommentarer
Postat av: Ida

När ja läste det så tänkte ja på min gamla fjording...

En häst som henne finner man bara en gång.. Du vet en sån häst som tar ens hjärta genom att bara titta på en..

Nu.. Nu tror jag att jag funnit en sån häst igen, men han kommer aldrig ta Dollys plats..

2010-05-10 @ 08:58:49
URL: http://sunrizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0