Skola & lite info om Nadine

Börja dagen med skola ^^ Typ massage första lektionen, super gött verkligen!! Jag somnar alltid (aa'
Sen hade vi idrott, och jag hade så jävla ont i svanskotan så det inte fanns!
Kf, studiepass, lunch, eng & sist matte ^^ Jätte go matte lektion, gjorde tyyp ingenting :D
Sen hem då (; Så sjukt gött nu när det e typ 15 grader (L)
Imon e det torsdag & d innebär, HÅLTIMMA (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)
Nadine
Nadine är född 2001 i närheten av Spekeröd(har jag för mig). Hon köptes av Tara när om var 4 år gammal.
Och reds in av henne, hon är grundutbildad & lite utbildad i western. Hon är aldrig hoppad, bara travat över nån bom. Hon kan jue nt så mke, så jag ska fortsätta att utbilda henne. Vi kommer jue att hålla på med horsemanship & sånt..
Just nu är hon inte i kondition och har inga muskler, så dom ska jag jue börja bygga på också.
Nadine har jätte fin stamtava och är lugn och trygg. INte speciellt snabb tyvärr, men d gör jue egentligen inget (; och hon e nt speciellt lik Doris, d e också bra, för jag hade inte klarat av att träffa en häst varje dag som påminde om min förra..
Så nu vet ni lite av Nadine ;D
Nu ska jag strax på utveckligssamtal ((;
// Hannah ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0