Tio saker ni nt visste om mig & Håltimma.

Håltimma nu :D <3
Älskar't :D
Tio sakaer ni nt visste om mig:

1. Jag har Uruselt självförtroende!
2. Jag får damp om jag går upp i vikt.
3. Jag har varit självmordsbenägen (elr va d heter)
4. Jag har svårt för att bli kär.
5. Jag litar bara på 3 personer.
6. Jag är en person som inte tar så mke plats.
7. Jag är väldigt blyg.
8. Jag e inte så social med vuxna människor.
9. Om jag fick skulle jag dö på sekunden.
10. Jag går hellre undan än tar ett steg fram.
4 saker som e sanna:
1. Jag e ful som stryk!
2. Jag saknar min häst jätte mke och skulle gett mitt liv för henne!
3. Jag älskar d flesta av mina vänner.
4. Jag älskar Hästar (L)
ctuio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0