- Nu ska vi ha svenska med rabies smittad kanin (:

säger as "glada" Linus för att vi ska ha Svenska xd Vi börja dagen med Fysik :P Jag fattar verkligen ingenting xd
Sen så Spanska xd ÅHH VAD JAG ÄLSKAR SPANSKA! -.-
Sen 35 min rast (yy' Vi tillbringade den med att bråka med Filip gollungberg och bara prata med, Rikard, Linus, Daniel och Vincent ^^ Sen svenska då, men vår "rabies smittade kanin" till lärare enligt Linus x'D Asså, ni kan ju tänka er vad jag skratta :P Hihihi ! Haha, dom "sopade" taken :P Och fönstret vid min plats hade ett öppetfönster så jag skrek hejj och vinka jätte glatt, men han bara stirra på mig den jäveln ;o
Sen kommer Philip och hans fönster va också öppen och skriker: JÄVLA GUBB JÄVEL!! elr ngt sånt, haha, och gubben skratta som fan och jag typ vek mig av skratt x'dd Och Linus: - Hoppas ngn puttar ner honom från taket så han ladar ien snödriva (:  Haha x'd Då skratta man jue nt lite mer x'D Och sen sa Jakob åt mig att hämta hans mapp.
- Nehj, varför skulle jag?
- För att du e ful!
- Ah, d e jag (:
- Nej!
OJ! NEJ JAG MENA ATT DU E D!

Ahahahahaha x''''''D
Sen håltimma, hem på håltimman, käka tbx till skolan och ha Hk (: Baka med Amanda och Louise (stavning) :D<3 Och Philip fick bruna tänder så jag och Amanda vek oss av skratt igen x'd Blev ganska goda bröd bortsett från ganska salta :P Men "sshhhh" jag ska ge dom till syster! Hihi:* Sen när jag stod vid skåpen började en konversation såhär: - Hejj fula fan! säger Philip då till mig :p - Tack, svarar jag (: - ÄH! Vad taskig du e Philip, så får man nt säga!  Asså, han tkr nt så egntligen.. säger Nicko. Åh joo! D gör han! svarar jag.
- Asså, Philip du e så "någonting som jag nt kmr ihåg" vet du vad d betyder?
- Att hon har små bröst?
- Nej, hon har större änn dig!
- Men nt dig!
Jag skratta ju bara jätte mke x'D
- Men så du tkr nt hon e ful då? frågar Philip
- Nej, asså, hon e jue nt ful, men nt snygg häller.

Ni kan jue tänka er vilken skratt dag jag har haft x'D

Men nu ska jag till Emma... :D<3
JY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0