18/2 ^^

Îgår va jag jue hos Daniella <3 Förlåt för att jag inte skrev mer igår, men asså, jag typ somna när jag kom hem ;o Och sen dampa min data så jag kom inte in på bloggen ;o Igår om min lilla häst fortfarande vart i livet skulle jag haft henne i ett och ett halvt år. Jag saknar dig Doris!
Men iaf, här ska ni få lite mer info om vad jag och Daniella har gjort dom två dagarna (L)

16/2

Jag kom till Daniella vid 11:08 (: Så gick vi in och så fick jag se hennes hus :D Och så la vi in mina grejjor i hennes rum, så drog vi på oss mjukisbyxor och stallskor (mina skor måste defenitivt  tvättas nu xd) och gick ut med hennes vovve Cesar :D Han e sjukt söt! Sen lämna vi in honom och gick till stallet :D Där fick jag träffa hennes "lilla" häst Chilli :D Han var lite mindre än vad Doris va, men han kändes endå ganska stor ;o Men d e nog bara för att jag e van vid Lilla Hebbe ;D Så mocka vi, och fyllde höpåsar och jag gav henne d blåa shabraket jag köpt till henne :DSå sadla vi och så, red vi (: Haha, han hade en sånndära trav, ehm, nästan pass fast ändå inte ;o Ah, ni fattar väl inte ändå (a' Så tog jag lite kort och så, så hoppa vi lite (: Han hoppa väldigt skönt, han hoppa ganska likt Doris, fast Doris var galnare xd Bilder kommer så :p Sen så hjälpt jag henne lite med horsemanship, grunderna då(: Gick väldigt bra:d Sen åkte vi hem till Daniella, och så. Så åt vi, sen snabbt tbx till stallet och vänta på ngn som skulle hjälpa till och ta in hästarna. Som kom väldigt sent! Haha, hon var helt vit i ansiktet och brun på Kroppen x''D Sen skynda vi oss till bio, och såg på Avatar :D Den var väldigt bra :D Så såg vi på lite olika program (: På tven så :P 

17/2

Vakna av att Daniellas lilla syster skrek ^^ Fast jag somna om (L) Hihi:* Sen åt vi, gick ut med Cesar, och så. Sen stallet. Mocka, fylla hö, fodra, och så. Så hjälpte jag till med join up :D Gick väldigt bra! Efter tio minuter hade jag honom bakom mig som en hund (L) D betyder att dom litar på en då. Så åt vi, sen gick vi hem te Daniella, sen när vi precis var där, så kom Daniella på att vi glömt hennes väska i stalletxd Så vi gick tbx. Sen åkte vi till Daniella och gjorde nt så mke, sen åkte jag hem till mig :( Måste göras om (L)

18/2

Nu sitter jag här med min Lilla syster och gör inte så mke. Nu ska jag nog duscha :P



Bilder:
iy Jag och Chilli, igga att jag ser tjcok ut, men jag hade jue vinterkläder ^^

6or Daniella och Chilli <3
mty Daniella och Chilli <3
yrj Jag och Chilli, Join up, när han följer efter mig (':


En video på när jag gör Join up med Chilli :D <3

Puwss Hannah :*

Kommentarer
Postat av: haha

haha, jag kan int hålla händerna stilla..

2010-02-19 @ 08:05:45
URL: http://hotchillipepper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0