19:42

Dagens humör: Gråtfärdig
Dagens borde: Städa rummet
Dagens frisyr: Små lockar ^^
Dagens klädsel: mjukisbyxor, grönt linne från Italien(Liza köpte :D) bh och trosor ^^
Dagens planer: Sova,
Dagens materiella vill ha: Inget :p
Dagens längtan: Tisdag/Onsdag :D
Dagens fundering: Hur jag ska få mina föräldrar att förstå att min syster e  en bortskämt snorunge :D
Dagens beroende: Mjölk ^^ Asså, e d ngt ämne i mjölk man behöver när man nt äter kött? För innan jag blev veg. så drack jag ALDRIG mjölk, och nu dricker jag d typ 2 ggr om dan xd
Dagens tråkigaste: Snön -.-
Dagens personer:  Ehm...
Dagens roliga: SPORTLOV :D <3
Dagens låt: Farväl - Sara Isaksson (:

Hejj, nu siiter ajg här med en filt (: Mamma och Pappa e på Foxtrott så jag passa Matildusen ^^ Vääääääääääädigt kul ^^
Ganska sur på min morsa, hon bah; Hannah, vi kan inte köpa dig en ny häst, för då blir Matilda avundsjuk för hon måste vänta. För hon får ingen hund.
Jag; MEN KÖP HENNE EN HUND DÅ! Och jag fick väll för fan vänta på en häst, då får väll hon vänta på sin jävla hund!?

Och nu börjar dom jävlarna planer att åka till Spanien i sommar ;o Jahapp, hejjdå hästdrömmarna. Jag tänker inte åka med (: Mormor får väll komma hit elr ngt ! :D

Jaja, Nu ska jag klippa mina naglar (för då blir Vickan glad ;p)
Puwss Hannah :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0