Åh, vad jag älskar huvvevärk!

HejjHejj, sitter här med världens huvvevärk!! Nt alls kul :( Inga uvvevärks tabletter jag kan ta hemma häller ;(
men d va jätte kul hos Emma iaf :D<3 Vi e bäst på att veta vem som e vem och hitta syskon i skolkatalogen (hh'
Pappa pressar mig som fan för provena på tis-ons. Inte bra!! Och jag kan få högst G (mitt mål också men ändå ;p) Nt skönt, varje dag man kmr hem: "HAR DU PLUGGAT FÖR PROVET?!!" -.- Verkligen super (yyyyyy'
Så blir han så jävla arg! Jag tog upp att vi kanske skulle kunna åka och titta på en sjuåring, "NEJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Blir svaret. Vem tror ni kommerskita totalt i provet nu iaf ? ( : Jag såklart (L)

JY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0