Bara för att jag är BÄST för jag sluta 10:10 idag :DDDDD

Hejj, Idag va jag i skolan i en timme och femtio minuter xd Kändes ganska onödigt att gå på morran i 16 minus för att sedan gå hem efter 1 timme xd Så nu sitter jag här (: Va ute och fota lite föut, blev ganska nöjd :P

Men nu sitter jag och typ gråter... :/ Har typ inte gråtit på två dar, så... Jag saknar henne så sjukt mke!!!!

Jag kommer aldrig hitta en som dig igen! Du var min glöd. Du fick mig att må bra! Som jag stått ut med alla rykten, skitsnack, och hemska personer, du har alltid fått mig att bli glad ändå! Även om jag stått i timmar och gråtit i din man. Så fort jag smekte ditt huvve elr kände din doft, blev jag glad. Den lilla delen av din man som jag fortfarnde har kvar får mig fortfarande lugn. När jag e lessen, tar jag tag i den, trycker den mot näsan, blundar och andas in din doft som fortfarande finns i den. Då känns det som om jag är närmare dig... Jag nyss och tänka på ett minne, som jag nästan hade glömt.. Vi hade varit i Hjälteby och ridigt med Liza & Molly Bus. Vi skulle hem, och skulle precis svänga in på en liten "genväg" förbi Melkers hus, när du ser ett Får, och du stegrar och bockar slänger dig åt sidan och springer allt va du har tillbaka. Jag hängde på din mage, men jag fick stopp på dig med en lugn röst. Jag hoppade av. pratade lugnt med dig hela tiden, och det tog tid att gå förbi men med mig gick du vart som helst, även om det tog tid, så gick du. Elr ett annat minne, när du blev rädd för två fyrhjuligar ^^ och bara för att du inte vill gå, du vill stå med Dante i eran hage ^^ Min lilla fjant (L) Doris jag älskar dig! Du kanske inte ar som alla andra, oförståd, en häst som alla skyllde på. Alla utom jag. Jag förstod dig, och du förstod mig! När folk letar efter häst letar dom efter den som hoppat högst, elr e bäst på dressyr, när dom hittar den hästen, så struntar dom om i hur hästen är. Dom tänker bara på hur den hoppar, elr så. När jag letade efter dig, letade jag efter en bästa vän. En som jag passa tillsammans med. Visst var jag intresserad av hoppning, men jag ville ut i skogen och bara ha roligt med min häst. jag provred dig, och bara dig. Så fort jag såg dina pigga glada bus ögon, visst jag, att du och jag, vi skulle bli en! Du förstod mig och ägarna till dig var underbara. Första gången jag provred dig, var det trettio grader varmt, och det önda jag gjorde var att skritta ut på dig. Men jag visste att jag ville ha DIG och bara DIG! Det spelade ingen roll om hur me mama och pappa tjta om att jag skulle prova fler. men Nej. Jag skulle ha DIG! Andra gången jag provred stack du med mig, men jag skulle ha dig ändå. Vi hoppade bara 30 på provridningen men ändå.

Så du blev min!
Min bara min! Vi hann så mke på så lite tid. Ett år, och 93 dagar med min älsklig. Det var allt vi fick. Men även om det bara var så lite tid, så är jag glad över att bara ha få varit i din närhet <3 Jag älskar dig Doris! (L) Och det kommer jag alltid göra, det vet du <3

Vila i Frid My Choice <3
ggg


10 agusti 2009 <3


10 april 2009 <3

28 Mars 2009 <3

JAG ÄLSKAR DIG (L) OCH SAKNAR DIG !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0