ChaCha bloggen ^^

HejjHejj ^^
Nu sitter jag här med ett päron och ett äpple och dom äter jag upp :D
Haha, jag e så rolig xd
Idag har jag nt gjort så mke, typ passat Matildusen och fotat henne :P Bilder kmr nog ikväll, för Matildusen måsste godkänna bilderna först ^^
Mihihi :*
Imon vet jag nt rikigt va som händer men skulle kunna gissa att d blir Hebbe ? :P
Brukar ju bli d på lördag och söndag ^^
På mpna e d tbx till skolan :'( Fast d ska bli grymt roligt att träffa underbara klassen igen :') Äsch, snart äre sommarlov endå :P Jag hoppas att jag har en liten sak i ett stall till sommarn ;* Fast d kmr nt hända ;(
Ja, nu vet ni lite om vad jag gör nue :P
JY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0