ChaCha bloggen :D Jag har mina problem (:

Hejj, idag har jag typ nästan blivit dödad ;o Elr jag skulle blivit dödad om jag nt gått undan :P Men jag kände nt för att bli mördad så, ah (; Nästa gång då jävlar :D Jag ska stå på mig som fan! Jag ska nt ta mer skit ifrån henne! Jag e förfan hästtjej, jag har ägt en problem häst. Jag var aldrig rädd då, varför ska jag då vara rätt för en ful tjej ? xd JAG HAR PROBLEM :d
Vi så på Bernad och Bianca i skolan idag (L) Jag älskar disney filmer <3 Hihi :*
Okejj, här kmr lite saker som jag SKA köpa på Gbg horseshow på lördag (även om d e SVINDYRT!)
* Repgrimma (Rowsa om d finns :*)
* Arbetsrep (har annars gjort av en tamp, men ser bättre ut med ett "äkta")
* Halsring :D
* Kanske ngt snyggt pannband elr så:*

O d va tiwp d :P Vickan va sjuk ida :'( Krya <33

JY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0