Dynamit Doris (L) (My Choice)

Doris var min andra häst, (jag räknade Molly som min första) som jag köpte den 17 agusti 2008 <3
Hon var verkligen en häst med temprament! Och jag älskar henne över allt annat! Och kommer göra resten av mitt liv!! sånna otroliga minnen jag har med den hästen asså <3

Doris var en hel tokig häst på vintrana och en halv galen häst på sommrana! Hon älskade att hoppa och vi hoppade 120 - 125 tsm <3 Hon och jag hade verkligen en jätte fin relation till varandra! Men vi har ju båda slitit för att få den! I sommras red jag henne nästan bara utan utrustning och den 6 november 2009 var första gången jag kunde rida ut på henne utan utrusting. När Doris kom visste hon knappt vad ta d lugnt var, sista dan, var hon jätte fin <3 När hon ko var hon inte utbildad någonting i dressyr, i slutet gjorde hon skänkelvikning. Hon kunde "kram" och "buga".
men den 8 november 2009 tog min älsklig sitt sista andetag...
Hon fick kolik (fast ngt värre som jag nt kmr ihåg vad det heter)  och kunde inte räddas, vi åkte upp med henne till Skara vet. där hon senare avled.. Hon var en sån vacker häst med en sådan utsrålning och hon njöt verkligen av livet! En sådan häst möter man bara en gång i livet! Och jag hade gjort allt för att få tillbaka min ängel! <3 Doris blev bara 11 år gammal...
R.I.P Dynamit Doris (L)

Jag älskar och saknar dig enormt!
fgh.vKDKTYjtdCG,K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0