Fredag (L)

Bröja dagen med en hälig promenix till skolan som vanligt med Vickan :D<3 Sen hade vi svenska med janne som STINKER! För Sussane e ju som vanligt sjuk -.- R.I.P Vickans penna som vilar i ventilationen :/
MEN VI FICK NYA PENNOR :D För min penna har flyttat hem till Philip -.-
Ja.. Sen typ engelska ed Margareta ... Höhö, jag har verkligen gjort läxan (aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'
Jag kunde ingenting :D
Sen 25 min rast :D Och sen Lennie lektion, men Lennie var sjuk, så vi hade Göran xd Vad gjorde vi, jo vi bråka lite som vanligt ^^ Sen åt vi. HAHHAHAHAHA XD D e nog bah jag och Emma som fattar (a'
Sen bild, jätte kul som vanligt ^^ Jag blev slagen som vanligt ^^
Sen Musik :'( HATA HATA MUSIK :D Göran då me :/ Men Men, jag fick Vincent att spela You're call, fast han nt kunde den (yy' Sen hem, Emma följde me :D<3<3 Sen har vi suttit vid datan tatt kort och så (: Sett på film och pratat och så :P
Jaja, PUSS PÅ DAGEN :D<3

Puwss Hannah :*
Saknar dig Tjejen ! CG,K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0