Fy för snö !

Hejj :D
Usch, vad ajg hatar snö!! D e okej om d typ håller i n veckan men serriöst, 2 månader ;o Nej tack! Var ute och red idag (: Vi red "Trädvägen" xD Haha, jag och Linda döpte den till d vinter 08 när vi var ute med Spotten och Doris (L)  Jag var en snö gubbe :D Fick ALL snö över mig ;( INTE OKEJ! Jag längtar till sommarn (L)
Nu sitter jag här med mjukiströja, linne, och jeans och varma ridstrumpor (L) Jag kollar lite schabrak och pannband :D Ska nog köpa ett pannband med hjärtan, jag hade tänkt köpa ett sånt till Doris min älskling men hann inte, oc då ska jag köpa ett sånt och sätta på hennes gamla trän och hänga i mitt rum (L) Tills nästa häst får det då... Ska kanske kolla lite kläder, jag har verkligen inget att ha på mig!! Om en vecka e d sprtov (L) Och då ska jag till Daniella ngr dagar (L) Ska bli skojj :D
Men nu har jag inget att skriva, nt änns ointressant ;o Lite senare ikväll ska ni få ett inlägg om Molly och Doris, d två hästarna jag verkligen haft en super relation till! Och hur ont det gjort att lämna d båda, så håll utkik ;D
Puwss Hannah :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0