GBG HORSE SHOW IGÅR (L)

Okejj, igår va d gbg horse show dåe (;

Vivar där typ kvart över nio, och fan va vi skulle gått på mässan då, typ inget folk alls asså ;O
Vi hitta till scandinavium i år (yy' Så först vare 140 hoppning (: Riktigt skojj :D Sen GP PONNYN :D Erica var bäst !! Sen vare typ agility ;P Nt så skojj men ändå :P Sen gymkhana :D <3 JAG ÄLSKAR GYMKHANA <3 Stämningen e så sjukt skön (L) Sen Honza Bláha <3 JAG ÄLSKAR HONOM (L) HORSEMANSHIP IN MY HEART (L)
Sen typ Eliten (; Så gick vi på mässan i en timma och 20 min :P Hitta ett spö, grönt med oranga ränder x'D Fan va ball jag kmr va i sommar asså (hh' Sen hitta jag ett par vita och rowsa hanskar <3 Ännu en andledning till varför jag kmr va ballast (hh' Sen träffa vi Ella, Linnea, Linn(tror jag hon heter) Lovisa, Johanna & Elin <3 Trevliga personer (L) Sen vare Gran prix (elr hur d stavas) Kul, Alla älska A ngt ^^ Och d satt en AS störande person framför oss, hon klappa händer i typ en halvtimma, och när dom byggde bana x'd
Så träffa vi Joanna och Saga (L)(L)(L) Så satt dom tiwp vid oss ;P Sen gick vi på mässan och typ gick in i en massa trailers, och sola tiwp ;p Sen hitta jag en blå repgrimma (L) Perfeckt var den (L) Lagom tjcoka band (nt som dom från hööks te.x) fan va ball jag ska va i sommar asså (hh' jag ska rida runt med min repgrimma och mitt gröna spö och rosa-vita hanskar x'D Sen satte vi oss med Joanna och Saga för d fanns två platser där liksom ;P Jätte trevligt (L) Och tiwp prata med deras två kompisar ;) Jaja, ÄLSKAR ER (L)
Sen åkte vi buss he, med ett par fyllon, haha, dom skulle på fest hos ngr dom nt kände och sen sova där x'd Hur dum får man bli?

Aja, ni får nt bilder för jag orkar nt ladda upp xd och dom blev ganska dåliga också, fick bara ngr bra ...

Och idag var jag ute med Hebbe <3 Roligt (L)

JY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0