GBG HORSE SHOW IMON FÖR FAN :d <3

Hejj, nu sitter jag här :D Sluta 20 över ett idag (L) Avsluta dagen med en musik lektion, jag och Jenny äger DIG på att spela piano (yy'
Innan musik lektionen så satt först jag och Jenny på en bänk, sen kmr Daniel, sen Vicent och sen"IQ" Rikard (som Jenny kallar honom x'd) och sen IQ FÅGELBAJS FILIP! Fan vad jag hatar honom! Han försöte träna ut oss, så jag typ satt i Daniels knä xd Haha, vill ni ha film från d elr, jag har en kortis (a'
Vi e så sjukt balla! (y' Fast nt Filip. Han e bara en liten tönt (hh' 
 
IMON E DET GBG HORSE SHOW FÖR FAN (L)
HONZA BLAHA <333 FAN VAD JAG ÄLSKAR HONOM <33<3<3 Jag kmr tiwp dö när jag ser honom ;p Elr ah, han e så sjukt duktig (L) Jag ska bli som honom (yyyyyyyy'

JENNY SA ATT D NT FINNS HORSEMANSHIP STÅND PÅ MÄSSAN ! :o :'( DÅ DÖR JAG, IGEN!

JY

Kommentarer
Postat av: Liza<3

Det finns tusen stånd me såna saker på mässan ;) lovar <3<3

2010-02-27 @ 17:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0