HEEJ(L)

Har varit på Tjörn idaag me några från skolan :S va rättså kul faktist ;)
Nu e jag hemma i GBG igen :D Har sjukt tråkigt just nu! Satt och kollade lite på annonser och så såg jag en häst som va jätte fin och liknade Doris (hästen hannah hade) sjukt mkt! Jag ba, herregud jag har hittat doris annons konstigt att den är kvar fortfarand :O fast de va fde ju såklart inte hehe ! ;) dom va bara sjukt lika! :O Den va bara 11 år och skitbillig fast den va mest van vid att ridas i skogen och tränades i hopp och dressyr ibland, så den sökte någon som typ kunde utveckla den i dressyren och hoppningen ;) <3 Aja sen hittade jag en häst som jag vill ha sjukt mkt men kmr aldrig få den för den va svin dyr ! Men aja nu ska jag sluta babbla ;)

PS: jag vet att jag aldrig skriver här men den här bloggen är typ konstig? D:S

aja PUSS PÅ ER!!!!
KRAM LISA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0