Hejj :D

Hallå där =D
Idag vare tema tolerans igen :P Först såg vi på en svin tråkig film om Autism :p D var ju intresant och så, men filmen kunde var bättre! Sen var vi blinda ^^ Haha, jag och Vickan gick och höll varran i handen x')  Sen kasta en rockringar på oss ;o Så pröva vi att du typ ha nedsatt syn elr aa, ni fattar :P
Sen såg vi klart på "Flugornas herre" sjukt bra film ändå, fast ajg titta bort hälfte ch typ satt och grät ^^ Jag hatar blod och så, och när dom döda Simon och Piggy ;( Hemskt :( Sen typ lunch och så :P
Så utvärdering av dagen :( Hata det! :D Så gjorde jag bort mig. "Hannah vill inte ha status!" "Nej, jag tycker om att vara... eh... lite... eh... efter?"
Så skratta alla åt mig x)

Dagens
Låt: En vanlig dag - Ulrik
Blogg: Emmeeliek.blogg.se

Klädsel: Grön/grå puma tröja, jeans, vitt linne, strumpor och underkläder ofc ^^

Det var allt från mig idag :P 
Puwss Hannah :* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0