Hejj :D

ChaCha bloggen :*

Idag har vi haft "tema-dag" typ "Tema Tolerans" elr nått x) Haha, jag körde rullstol! Fy fan va kul d va asså xD Och när jag åkte och Vickan körde, jävlar :P Haha, d gick nt lite fort och okontrolerat :P  Sen lyssna vi på Annika som prata om dyslexi(som jag nt kan stava till?) Väldigt intressant faktiskt (: Sen var d typ rast, sen såg vi på "Flugornas Herre." Där jag typ dog för dom döda djur hela tiden ;( Stackarna!! Sen tiwp lunch .. Sen hörselgrejj. Haha, jag och Vickan ska köpa höraparater (yy' Elr aa, vi vill ha en, men med tanke på att min farfar och min farsa hör som krattor så, jag får väl köpa en när jag blir lite äldre ;p Sen tiwp rast, haha, fy fan va kul d va x)) Elementet e coolt (yy' Sen va d en med cp-skadan som prata. D var sjukt intressant! 
Haha. "Jo, ni hör väl att jag pratar lite konstigt, men det är såhär alla pratar i Malmö." Haha, fy fan va jag flabba xD Vickan bah;"Aha, tack dåe." :PMen han var väldigt rolig! Och han är ju precis som oss bara att han har svårare att prata och kontrolera sin kropp. Men d va as taskigt när en skratta åt honom! Asså, nt när han skämtat elr nåt dåe, utan åt hans tal. Fan vad arg jag blev på henne då!!

Men imon e d också tema dag :D 
Ja, sen har väll jag nt gjort så speciellt mke, typ bah tänkt på Doris och kollat på MASSA bilder på oss <3 Åh, gud vad jag saknar henne !! 

Men vad tkr du att vi ska skriva om i bloggen ?! :D 


Puwss Hannah :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0