Horsemanship inlägg imon MISSA INTE!

Hej, imon blir det ett horsemanship inlägg (: Kanske delar ;p Vet inte riktigt :P
Men ja, Horsemabship är jue grunden till en fantasisk relation! Te.x när jag var hos Daniella iförrgår och igår, och i förrgår gick jag fram till en häst som jag inte änns tittat på, hon stod lite ivägen och så för vi skulle gå ut med Chilli ifrån hagen... Och jag börja med att backa henne lite och så, och jag vet nt riktigt hur jag ska förklara, men asså, d sa ngt av "klick" det gick på en sekund, sen kände jag att jag bara hade en relation till henne ;o
Och igår gick jag fram till ett par hästar gjorde samma sak, sen följde dom efter mig som att dom känt mig hela deras liv ;o Ganska coolt faktiskt :P

Ja, men jag hjälper ju flk både i verkligheten och bakom datan, försöker jue så gott jag kan och hör alltid att jag hjälpt dom super mke! :'D <3 jätte roligt (L)
Ja, men imon ska jag svara på frågor som jag fått på MSN och så (:

JY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0