Jag har mina småa problem :D

Vet nt varför ajg skrev så, men jag kände at jag ville :DD

Hihi :*
Men nu sitter jag här med bandage kring foten :P Och papper inuti ;* För jag har tramapt på en gigantisk glasbit :P Ni ska få en bild x'd Haha, vad jag känner mig duktii ^^ Jag vet nt, men ska kanske ut och ta en promenix, fast jag vill nt gå själv nu när man inte ser ett skit, och pappa tror jag redan råbörjat sin dagliga promenix xd Äsch vad intressant jag känner mig nue :p Haha, vad jag e rolig xd
Måste verkligen göra ngt snart, elr så kommer jag springa runt i huset och typ bah se löjlig ut xd Fast d gör jag iof alltid :p Komplicerat xd

Hihi :*
Jaja,
66


 JY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0