Kommer alltid att älska dejj min finaste<3

Saknar dejj sjukt mycket Molly gumman!
Visste inte att man kunde sakna ngon så sjukt mycket som jag saknar dej!
Utan dej känner jag mej inte riktigt hel...
Snälla molly finaste bara kom tillbax<3


2 månader och 11 dagar utan dej idag...<3

Måste nog åka och hälsa på dej snart igen gumman<3 klarar inte av att inte veta hur du mår<3

Bilder sen jullovet när jag hälsade på min sjukt söta ponny<3(som inte e min längre men, men)
Hanna med h har vart med och knäppt bilderna på min sötaste och mejj<3
MIN SÖTASTE OCH SJUKT FINA MOLLY POLLY<3






SAKNAR DEJ SJUKT MYCKET!!!!!<3
KOm tillbaxxxx<3





Aja nu ska jag gör lite matteeeeeeee....Trööööök:P

Hörs kanske sen<3


PUSSSSS
//Lisa<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0