Molly Bus (L)

Molly började jag rida den 27 januari 2008. Hon är en jätte enkl och väldigt snäll häst! Jag hade ett par riktigt roliga månader med denna ponny (L) Och saknar dom tiderna jätte mke! Hon var de första häst jag tränade horsemanship med och dum som jag var hoppa jag bara upp och red henne lös. Men det fungerade jue ändå ;o När jag red Molly var hon 26 år gammal, men det märkets inte! Jag fick henne så musklad och i kondition så det faktikt var ngr som fråga om hon var unghäst.. Dom som ägde henne då (jag hade henne bara på foder) bah; Ehm... Nejj, inte direckt...

Men Molly är verkligen en jätte mysig häst som jag hade ett oar otroliga månader med <3 Men sen sommaren 2008 växte jag ur henne, och vi bestämde oss för att inte köpa henne trotts allt.

Jag älskar dig Molly (L)

 En bild jag fotade när jag och Liza var och hälsa på henne <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0