Tjena:P<3

I tisdas va vi och åkte skidor mee klassen:D jätte kul! Ramlade inte en enda gång :O  Elr ja inte när jag hade på mej skidorna ialla falla haha ;) därimot när jag inte hade dom på och försöka lära Patricia att åka då ramlade hon typ å höll i mejj flera gånger haha :P Tur att snön e mjuk ;D <3

Igår så började min dans, roouliiiigt<3 :D Aja idag så har jag inte gjort så mkt :/ Varit tvungen å börja me min so uppsats som jag måste visa imorron :O haha jag hade inte börjat me den sen idag :O alla e redan klara!(elr ja dom va de för en vecka sen) :O ännu värre !! ;D <3  

Aja nu får nu VÄRLDENS finaste bilder på mejj och Zorka :D Isa e jätte bra på att redigera och ta kort allvarligt! Den e sötast haha ialla fall på hästen ;)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0