världens "roligaste" dag;O<3

Heej!!

Haha min dag idag^^

*Gick upp JÄTTE tidigt :(

* ÅKte te Tjörns ridklubb.

* Hopplektionenva inställd pga rasrisk manegetaket haha^^ roligt ;) elr inte..

* Sen kom Min LIlla söta ISa<3

* Sen åkte hon....

* Sen så va dt gröna kortet kurs (y)

* sen så årsmöte.. *suck* Började klockan 14.00

*sen så sa dom att dom skottat av all snö från manege taket så vi kunde rida där :D

*gick å hämtade min lilla gulliplutt Zorkis från hagen:)<3

* sen så ramlade jag typ i en höbal eftersom att zorkis blev galen och skenade iväg med mej till maten dåe:(

* sen så försökte jag återigen ställa in henne i boxen va tvungen att ha en hötuss med för att få henne att inte springa rakt igenom mejj :O

* sen borstade jag henne jäättte längge<3<3 och gossade me henne<3

*sen försökte hon äta upp mitt godis *suck*

*sen så sadlade jag och tränsade

*sen in i ridhuset och red:D, det gick super duper ;)

* sen så va jag klar och då åkte vi te gbg klockan va kvart i 5:O

*sen åkte jag och papi te mc donalds för jag va hungri haha^^

* sen hem igen och nu har jag typ tittat på melodifestivalen "roligt" <3

*har precis målat mina naglar oxså ;)

Aja puss på er alla som är duktiga å läser!!!!<3


PS: ska be nån komma och fota mejj och zorka nån daa så ni får se bilder :D nån som e riktigt duktig!<3


Jag och älsklingen<3

//Lissa<3(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0