Ätit och mer om dagen.

Nu har jag ätit glass (:

Nu kommer mer om min dag (;

Börja dagen med sammarbets övningarn med klassen ihop om att vår klass ska bli mindre stökig xd
Först gjorde vi ngt med kort ^^ Sen tändstickor Som man skulle balansera mellan fingrana typ^^ Fick Skäll av både Filip & Rikard att jag gjorde fel AHAHAHAHAHA x'''D Sen dela vi upp oss i grupper, Jag, Filip, Philip & Agnes ien. Så fick man typ ta ett kort, och liksom så stod d te.x näsa mot öra. Så skulla man sätta kortet mellan sin näsa och i nåns öra x'D Glad att nt jag fick ett sånt kort. jag fick bara ett där jag fick sätta min fot mot Philips axel.
Sen spanska ^^ Så roooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggggggggggggggttttttttt.
Nt alls faktiskt :D
Sen 35 min rast (: Sen svenska ^^ Typ sov då x'd 
Sen håltimma käka nudlar ^^ Sen ah, hk då ^^

Men nu ska jag se på TV me Mammi (:
JY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0