ChaCha ^^

Hejj, nu sitter jag här. Igår va jag hoss liza me Familjen. Vi snacka hästar i stortsätt hela kvällen ^^ Vi va mest inne på den rätta hästen och hoppning. Hade velat diskutera horsemanshipen lite mer ^^ Men d e jue svårt när alla nt e insatta i det ämnet som jag är te.x. elr pappa tkr d e väldigt intressant också, men skojj för d andra att lyssna på vårat tjat om d rätta metoderna.
Jag va hemma vid ett, läste till två minuter över tre, sen somna jag tiwp fyra minuter över tre ^^
Idag har jag nt gjort mke på förmiddan och eftermiddan.  Var ganska nyss ute med Hebbe, gick ganska bra. Jag försökte med lite dressyr, bara för att testa om han lyssna på mig och så.. Gick väll sådär ^^
MenMen.
Imon e d skola, skojj som alltid -,-

Ska nog skriva lite mer om horsemanship i ett inlägg, elr liksom videoblogga om d elr nått ^^
Aja, Hejjdå

JY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0