Ett stort tomt hål, läker ALDRIG!

Vackraste du, varför var det du som försvann?! Jag klandrar mig själv så sjukt mke! Varför var jag inte där när du dog? Jag hann aldrig berätta för dig att jag älskar dig så sjukt mke! D enda jag vill är att du ska komma tillbaka till mig, att allt ska bli som vanligt, innan den 7-8 november 2009. Den första blicken, den sista blicken, som föll så kärleksfulla på mig. Jag vet att du älskade mig lika mke som jag älskade dig! Lilla älskade Doris, vännen min, jag skulle göra allt för att få dig tilllbaka! Vila i frid min älskade häst (L) 



Idrottsdag idag ^^ Super kul verkligen ^^ Vickan tappa sin mobil, me Amanda e en ängel , så hon gav den te Vickan, för ngn gubbe hittade den, och gav den te Amanda som kunde ge den tbx te Vickan :p  VICKAN E TIWP BÄST! :D OCH ALLA ANDRA TEJJOR I ISHALLEN IDA (L)

" Hejj, vad heter du?"

"Jag?"

* Nickar*

"Max"

" Haha, okejj."

 

^^ Min humor e så sjuk :D Men nu vet jag nt va jag ska göra... Lyssnar på min depp musik som alltid ...

 

Ni e dem vackraste jag vet! Ni betyder så himla mke för mig, Ni vet att jag, jag älskar er!
Jag älskar er underbara tjejer (L) Ni bara bäst (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL) Ni ställer alltid upp till 100% Ni har verkligen hjälpt mig nu när d vart så sjukt jobbigt!
JY 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0