Haha, sikken dag d vart x'd

Hejj, starta dagen med att bli väckt tjugo över sex :o Man bah; öhh, mamma va e ditt fel?
Men så duscha jag och så (: Sen Fysik -.-  Jag hade förhör ofc... Sen spanska ^^ JÄTTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEE Kul som vanligt xd Faktiskt pluggat lite på läxan (a' Bra va :D
Sen 35 min rast, Svenska. ÅH, skojj verkligen ^^ Men Philip e jue grymm på att "rappa" så vi tiwp filma honom hela lektionen, ni får antaglien film imon :D
Sen så vare håltimma (L)(L)(L) Hemm, käka, läsa :P Läst ut två böcker på två dar (y' Duktiga jag :D
Sen Hk då (: Jag blev bombad med Philips och Jakobs fantastiska deg -.-  Gött, och Jakob rev mig med sin degskrapa :o Oh spruta diskmedeln och så.. :p Verkligen trevligt ^^
Ja, annars hare nt hänt så mke mer, bara fixat ett kort (L) Men jag måste fixa ID också -.- Pallar verkligen nt, jag fastnar jue nt på kort !

ja, d va jue tiwp d, Imon ska ni få en videoblogg ifrån idag, när jag pratar om  min och Doris resa, och lite när jag och Vickan fjantar oss ^^ Men d gör vi alltid (aa' Vi höll faktiskt på att slå ihjäl oss idag x'd Ibland e man bara för duktig (y'

Imon blire öppen scen med Vickan, Amanda, Emma och Isa :D
fgh Kände för att ladda upp en bild också (; Här har ni mig och Vackratse flickan min (L)
JY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0