Håltimma :D

Hejj :DD
Nu har jag håltimma så jag stack hem såklart (aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'
Men ska strax tbx te skolan, Hk (yy'
Hhee, vi ska baka pizza -.-
Liksom, ah, dom sa att man skulle ha skinka på jag bah; Höhö, glöm o dröm! :D
jtrsFösta dagen jag träffa Doris (LL) Kmr nt ihåg me vikken kamera kortet e taget me, men typ en super dåli digital kamera. (31 juli 2008)
jxtfrsds 5 dagar efter jag fått hem henne (L) (23 agusti 2008) Mobilkamera (aaaa'
hres 22 februari 2009 <3 (Samusung kamera ;d)
xfjsd27 maj 2009 <3 (Lumix DMC-SF7)
FGJEn dag på höstlovet (L) (Emmas kamera ;d)
ehrEn vecka innan hon dog </3 (Lumix DMC-SF7)
Nu har ni fått lite mer bilder ;d
ctuio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0