Hejj (:

Hejj, nu tänkte jag att ni ska få se mig och Doris när vi hoppar ^^ Elr asså, på bild dåe ^^ Vårt rekor blev ca: 125 cm (: Ganska stolt över det faktiskt! När jag för första gången hoppa Doris hemma, så trilla jag av x'D och då var d tiwp 20 cm ^^ Ibland e man smidig :D Då va jag 12 år (: Så d e jue liksom 2 år sen nu ;o Men jag hade jue hoppat ca 75 me Molly bus så. Hihi :* Och sen ngr månader senare hoppar jag och Doris 125 utan problem :D Med god marginal också (: Hon hade jue verkligen viljan! :D och självförtroendet var d inget fel på den hästen iaf ^^ Bäbisen (L)(L) Vi utväcklades jävligt mke faktiskt! På den lilla tiden jag hade henne! Liksom, ingen trodde på oss, liksom, ah, här e hästen som kmr sluta som hamburgare hörde vi ganska ofta, dom åt jue upp sina ord kan man lugnt säga när jag bevisade att jag kunde och Doris kunde! 125 var inget man väntade sig ifrån oss! Och sen har vi jue när jag red henne lös. Folket gapa (: Men nu ska ni få se bilder (y'
Dålig kvalité, Yes I know! :D
gd
gd
fdVisst va vi fräcka ? (hh'

Ni får stå ut med dålig kvalité ^^
fxt
Mobil bilder ^^
tr
hfds
sdfg

Så nu tkr jag att det räcker ;d

Har jag berättat att jag har studiedag imon ?! :DDDDDDDDDDDDDDDDD D BETYDER ATT JAG E LEDIG (L)

JY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0