Hejj hallå ^^

Hejj, idag var d först skola, kort dag, så sjukt gött <3 Sen hem, snabbt byta byxor eftersom jag, Vickan & Olivia skulle åka på en svart sopsäck, men jag åkte framför sopsäcken på snön! xd Och så ut med cykeln, ner te Vickan :p Sen ner te Time med Olivia :D Vi käka pizza  i tre timmar tiwp ;d Vi e segaxD Sen va vi på häggvall i tiwp en timme, hihi :* Sen skulle vi hem te Olivia och se resten av män som hatar kvinnor, men så stanna vi och snacka med Tony & Emma som va ute och promenerade ;p Sen såg vi på filmen, sen var d svin mörk och kallt så jag och Vickan tiwp frös ihjäl när vi cykla hem xD Hur duktig får man bli ? Vår jacka, tunnatunna leggins och linne (y' Självklart sånna missar jag gör (y' Nu sitter jag här och ska tiwp ducsha nu ;p  Känner verkligen för d!
Men bloggar tiwp mer sen (; Hejjdå :D
JY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0