Hejj huvvevärk, igen! :'(


Så känns mitt liv just nu!


Hejj, skola idag, verkligen känt mig såhär liten, och så sjukt ensam! Tur att Nattis, Agnes, & Jenny kom ;D Annars hade jag gått där själv som ett mongo som alltid ^^ Sen kom Emma och Amanda också ! :D Vilket var bra, eftersom dom gick te tandis och ajg var själv en hel lektion!!! :d Usch, mobilen va urladdad också ^^
Mår varken bra fysikst, elr psykiskt just nu... Bara känt för att hoppa hela dan... Bara vetat slänga mig på marken och gråta. Bara drömt om hur jag flyger fram med Doris igen, uppe... Jag saknar henne så sjukt mke!!! Doris, älskling, varför VARFÖR ?! Den enda (L) Vackraste ängeln!! Doris, Dynamit Doris, My Choice, Jag ÄLSKAR dig! <3




Jag tkr faktiskt att Sofijahs låtar e jäkla bra att lyssna på nr man mår dåligt!
Jag skiter i vad andra säger, jag tkr det!

JY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0