Hejj, huvvevärk = Trevligt värre -.-

Hejj allihopa :D
Starta dagen med att stressa upp och dum som man är "råkar" man duscha i en kvart (; Så jag trodde jag skulle bli sen, men det visa sig att jag var två minuter för tidig hem till Vickan :o
Sen stack vi till skolan, & så vare språkval -.- Usch vad jag "älskar" spanska ^^
Hahahahahahaha xd Jag coh Jenny var väldigt duktiga på tt lysnna och läsa texter o allt x''D
Sen samabrtets övningar ^^ Jätte skojj verkligen ^^
Sen lunch, vet ni vad som hände? :o Den där lilla djävluen till Philip kasta en jävla nuggets med sås på i mitt hår! :oooo Så jag plocka typ riskorn jätte länge -.-
Usch fy och blä!
Sen svenska, men jag fick bara mer och mer huvvevärk (hade imorse när jag vakna, men nt så mke så jag trodde d skulle gå över...) så jag fråga Susanne om jag fick gå hem, men då var jag tvungen att gå ner till skolsköterskan -.- Som självklart nt var där ! Åh liksom. Men till slut fick jag gå hem. Och på vägen hem vingla jag som fan! Asså, trodde verkligen att jag skulle svimma! OMG liksom.
Så, så fort jag kom hem slängde jag mig på sägen och somna nästan på diräckten! Så vakna jag för en stund sen och gjorde mat & så, sen tog jag en mini-tablett :p Och nu är nästan all huvudvärken borta.
Verkligen super skönt ! (L)
Men ska nog strax gå och lägga mig igen. För säkerhetens skull asså :P
Men ja..
Dagens humör: Lessen
Dagens borde: Sova ^^ 
Dagens frisyr: Två toffsar
Dagens klädsel: Jeans, Vitt linne, liten tunn kofta,  stumpor, trosor & BH ^^
Dagens planer: Sova, 
Dagens materiella vill ha: -
Dagens längtan: Typ tisdag / torsdag :D
Dagens fundering: Om jag någonsin kommer må riktigt bra igen
Dagens beroende: -
Dagens tråkigaste: Huvvevärk & skolan.
Dagens personer: Klassen elr nått?
Dagens roliga: Snart lov (L)(L)
Dagens låt: When you find me med Joshua Radin & Maria Taylor (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0