Hejj

Skola, som vanligt, idag ^^
Vickan gick hem vid tolv :( Så Philip tog hennes plats vid mig och guh, jag höll på att dö av skratt asså x'D
Dom prata och bråka exat hela tiden, Nicko, jakob och han xD Shit asså! Asså, serriöst, ajg trodde jag skulle dö av skratt :o
Så språkval och matte som jag ÄLSKAR ^^
Just nu sitter jag och "beundrar" min otroligt "smala" mage som jag känner för att tiwp döda ? ;o
Jag vill ha min sommar mage tebaks! Och min ridmage :(
Saknar min smala mage och mina magrutor :((

Men nu ska jag nt ta upp er tid mer (;
Jag älskar min häst Doris (L) ggg
JY

Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hannah du e ju übersmal <3

till skillnad från mig ! :o

2010-03-10 @ 19:16:23
URL: http://lisaaastyle.blogg.se/
Postat av: Svar till Lisa :D

Haha, dagens skämt ;o

DU E SMAL!! <3

2010-03-10 @ 20:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0