Hola ;D HAHAHHAA VAD JAG E ROLIG!:d ÅIÅAÄIÖ

Shit, att jag skrev på spanska :o

Nu sitter jag här, efter en dag i skolan :P Känner mig förkyld :( Nt kul liksom ^^
I skolan hade vi först Susanne, jag lyssna på musik och stirra rakt fram i 50 minuter, det  kallas att man har ett liv x'D Sen tio minuter rast, sen du vet åsnn dära massa g Fattarni ? :D Sjukt skönt, somna och sov ien halvtimma (L) Rysligt gött faktiskt! :D
Sen Lennie ^^ Käka, uäh, varför e d vegitariska så äckligt ? :s Dom borde lägga mer tid på d ! :D
Sen bild:P 
Helt plötsligt kmr liksom Fredrik o satte sig vid oss, hahaha, vad jag och Vickan skrtta på vägen hem asså x'd Och jag hade min mobild i bhån, för jag hade liksom ingen ficka att lägga den i. Så kommer Nicko med sin hand och ska ta up den :'o Jag bah: "Uäh, usch, bort me tassarna!" Sen fråga han typ femton ggr om han fick ta upp min mobil, jag bah: "Hm, fortsätt drömma!"
Sen Musik, skulle göra tiwp egna låtar elr nått ;s Jag va Me Rickard, Agnes och Typ ludvig...
Fast jag va mer med Vickan, Nicko o Becca :D Hihi, för ah, d gick väll nt så bra för oss andra, Ludvig skrev vår låt ^^

Jag är gul och blå,

och organge som får(dock skulle d rimma där så ah, vi tog bort r:et^^)

Det är på Tjörn jag bor,

Där finns d gott om kor.

TJÖRN TJÖRN TJÖRN TJÖRN,

DÄR FINNS DET INGEN BJÖRN BJÖRN BJÖRN BJÖRN

Och ngt om får tiwp ;S

HAHAHAHAHAHAHAHAHA X''''''''''''''''''''''''''D Visst e den "Super" bra ? x'd

Till och med Nickos låt va bättre och ah, de finns jue bättre ^^

x'd Sen hem, passa syster och nu har jag tyyp nt gjort ngnting!
Jaja, TREVLIG HELG :D
JY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0