Jag tror att jag snart hostar upp allt inuti magen :s

Hehe :p Ah, sitter här med världens hosta! ;s Nt helt okejj, men det är smällar man får ta när man ska ut och cykla i en svintunn sommarjacka :P Och dum som jag e går jag ut i t-shirt idag också ^^ Ja. ibland går nt hissen enda upp ^^ Hihihihihihi :* Jag vill bada eftersom vi äntligen fått iordning på badrummet där uppe ^^ Så jag skulle bada efter mamma, men den jäveln till lilla syster, nejj hon ska givetvis bada före mig!!!!! FAN VAD JAG HATAR HENNE :DDDDD <3 Men vi  funderar på att ringa på ett fullblod nu ;* Men inget e säkert, men vi funderar iaf (:

Ja, nu finns det väll nt mke mer att säga ^^

JY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0