Öppen scen :D

Hejj, nu sitter jah här :D Kl är 23:05 just när jag skriver detta ;D
KulKul på Öppen scen. Vissa var super konstiga som uppträdde, men jag hade varit sämre så jag ska nog hålla käft :DNär jag och Vickan stod och planerade Daniels död kom han så han slapp dö xdVi e såååååååå elaka :D Omg, jag och Amanda asså xd Speedade som fan asså x'D Vickan putta mig så jag landa i snön :( Elakt :D Och hon kände för att stätta mitt huvve mellan två stenar och drämma till med stearna, så jag dörx'd Så så Jobbig va jag :D
Ngn kille: Röker du?
Jag: Nej.
Ngn Kille: Röker ngn här?
Ja: Men NEJ sa jag jue!
Ngn kille: Är du säker?
Jag: Men JA!
Ngn Kille: Hahha, d e duktigt!
Jag: Ja, jag vet :D
Vickan: Ja, för vi e bäst!
Glömde lägga upp videonar ida :( Får väll bli en annan dag xd

Aja, imon ska jag till Liza :D

JY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0