Rowsa bubbelshampoo :D

AHAHAHAHAHA x'D Liksom i skolan, så gick jag och Vickan bakom två åttor, killar, nämner inga namn (: Och en av dom bara: " Asså, jag andvänder Rowsa bubbelshampoo, det e så jäkla gött!" O asså, jag trodde jag skulle garva ihjäl mig verkligen x'D Vi tänkte öppna dörren till deras klassrum och liksom skrika: " HALLÅ, E D NGN SOM HAR ROWSA BUBBELSHAMPOO?! DET ÄR EN NÖDSITUATION!!" men d gjorde vi tyvärr nt :(

Jaja, nu sitter jag här och lyssnar på dålig musik, så jag vet faktiskt nt varör jag lyssnar på den men...
Och så går jag igenom AS GAMLA bilder :P Typ på ngn fotbollsmatch ;s OcKså såklart bilder på mig & Dorisen (L)(L) Älsklingen (L)

Men nu så, ska jag byta och sen gå och lägga mig  (:  Elr läsa elr nått ;p
Imon hoppas jag att det blir Hebbe :D Och om Isa nt e sjuk så ska jag åka te Tjörns RK och fota henne & Rasmus (:
Så får se om d blir lite bilder imon kanske :D

Rowsa bubbelshampoo :D
JY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0