Städat (L) Lisa = Falskt

Har nästan städat klart hela min garderob nu :D Har bara ungefär lika mycket kläder som jag redan lagt in i garderoben kvar att lägga in hehe :) Alltså typ 100 plagg, hur ska de få plats? :O

Haha en liten bild på de jag hittills gjort ;)

 

VA PÅ STAN I GÅR OXSÅ!!!! <3

 

KÖPTE:

 

* En vår jacka

* Volang tunika

* Ett par skor

* Jeans

*en väska

 

LÄNGTAR TILL HELGEN GÖR DÅ FÅR JAG MINA CONVERSE!!!!!!!

 

LISA (L) CONVERSE= SANT

laddade in massor av bilder på datorn idag oxså så kanske lägger upp några sen Hihiu<3


Men nu ska jag leta efter lite fakta om kotledsinflammationer hos hästar på grund utav en sak som inte ni får veta <3



KRAM LISA

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0