std (y'

Hejj, månda ida ;D
Vickan och jag stack te std efter skolan, fanns inga platser så jag fick sitta brevve ngn jätte konstig ;s Med taggar på sin mössa ;o Jaja, alla har jue egen smak xd Vi gick först o kolla lite affärer, sen tiwp fika på Expresso house xd VÄLDIGT MÄKTIGT :o Kände mig super tjcok efter d :( Sen titta mer affärer, äta glass, köpa godis och en super söt ram på guldfynd (L) Mett ett hjärta på <3 Gissa vem som ska sitta i den? (a' Lilla Doris ofc <3
Sen ah, åkte vi hem, funderar på och gå och se alice i underlandet också (y' Hihi :*
men nu har jag tiwp inget mer att berätta så... Ah..
JY

Kommentarer
Postat av: Claesebrasa Dasketrasa

Haha, palla att du skriver "tiwp" jävla wb :P

2010-03-08 @ 21:51:50
Postat av: Svar till Claes :D

Jag vet nt varför jag skriver d :o

Ja jag e en liten wb :D

2010-03-09 @ 19:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0