Tjenare:D

Igår: Skola som vanligt, alltid lika tråkigt :/  Sen när jag kom hem så upptäckte jag att mina bikinisar va för små, alldeles för små :P Så då drog jag ner på stan å skulle hitta en ny, köpte någon hyfsat fin på hm! Sen hittade jag världens finaste blus, bara älskar den! Sen åkte jag te dansen och väntade där en stund, sen träfade jag mina älskade sötisar på dansen<3 Sen hem och göra världen SVÅRASTE matteläxa!!!
Bara för att jag saknar min älskling<3


Idag: Skola som alltid, hade simmning på eftermiddagen, trååååkigt!!!!! Men aja fick dyka ner på sjukt djupt vatten och hämta en sjukt tung docka! :o KLARADE DET FAKTIST *STOLT* Men det e ju sjukt läskigt att simma i bassäng, allvarligt det är turkost överallt!!!! Väggarna till poolen, golvet, vattnen allt! Så man vet ju knappt åt vilket håll som man kmr ut åt :O


 Saknar dejjj molly<3


Aja nu ska jag hitta på nåt kul ses <3<3<3

//Lisa Josefin Klara Wilma Öberg (karlsson)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0