Trött och förkyld :(

Hejj Bloggen ^^
Nu sitter jag här ny duschad, jag älskar att duscha (L) Typ d bästa som finns jue :D
Jag e super förkyld :( Aja, hk sista lektionen idag, baka bullar (hh' Mums (L) Fast nu känner jag mig SUPER fet :(
AHhaa, Vickan Ägga Filip x'''''''D
Ja, men nu e jag inne på fel sms x'd Haha, ganska kul läsning faktiskt! :D
Har egentligen typ skriv läxa tills imon , men den pallar jag nt skriva (: Susanne e kansig också så :p Susanne är alltså min svenska lärare och inte hon jag brukar rida tsm med (: Har ngn bra tips på låtar ? (:

Ja, nu så väntar jag på att mamma ska komma hem med glass te mig :D Bra för halsen har jag hört ;)
Nu ska jag ta en alvedon mot huvvevärken också ( : Så efter den har jag bara en alvedoniS kvar :'( Måste köp nya! :D 
 JY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0