Va saru?!

AHAHAHAHAHA  x'''D D e nog bara jag, Emma, Johanna, Oscar & Max som fattar ^^
Ja, jag va först me Emma idag, elr igår dåe eftersom kl e efetr midnatt nue ^^
Så kolla vi på badminton i två timmar, sen te time där v träfa Oscar, Johanna & Max ^^
Så gick vi hem te Emma igen och åt pannkakor:D
Sen te Oscar, där va Max, och sen kom Johanna:D Så såg vi på Melodifestivalen! :D HAHAHA, Vi e så töntiga (yy'
BÖGBACK! *KLAPPKLAPP* BÖGBACK! *KLAPPKLAPP* Så satt Oscar & Max tiwp hela tiden ;o
ERIC SAADE (L)(L) Asså, shit va sur jag blev när Eric nt vann :( Men ahahahaha, max asså, Han grät när Jöback nt vann x'D Och Johanna dåe: VASARU?! Ahahaha x'DD
Men nue blir d bilder ;D
ggg
Jöback fick 1 poäng (:

dd
Max grät när Jöback nt vann :'(

dgf
Johanna ser på tv och Oscar tkr nt om att jag fotar ;P

dff
Emma :D Erkänn fräck:D

hhh
Johanna :D

HHF
Min kompis Max :D Elr, ah, jag fråga va han hette för två dar sen :p Så ah, äsch, han är min kompis även om han nt vill! :D

Så nu e jag trött och vill läsa ^^
JY

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahah vi är så tuffa (h)

Huhu bilden på mig var ju snyggig hannah x'D

2010-03-15 @ 12:13:25
Postat av: johanna :D

hahah såå söta :DDD kul varde :D

VA SARU ?!

2010-03-16 @ 17:36:36
Postat av: Anonym

Hhih :*

Ballast i stan liksom :D

Ja, as snygg :D<3

2010-03-16 @ 21:16:26
Postat av: Svar till Johanna

Ja :D



Hahahaha x'D

2010-03-16 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0